ÿþDette er muligvis Nike Sko Dame en af mine yndlingsudgaver af Køb, Pass, Vent med at komme sammen i lang tid. Vi har fået spark fra Jordan Brand, Nike, adidas, New Balance og PUMA til vores fem valg. Nogle er retroser, andre er kollaps, nogle er til basketball, andre er stil. Det er virkelig en dejlig blanding, der ikke kommer så ofte, og det er symbol på den mangfoldighed af stilarter, vi har i sneakerverdenen, som folk har brug for at se for sig selv i stedet for bare at nøjes med de samme ting igen og igen.
EIC Juan: (Nike Kobe A.D. Oregon) Duh, jeg er en Mamba fyr og en Oregon fyr, dette var en no-brainer. Elsker Kyrie, men Dook blæser ...Renz: (Nike Kobe A.D. Oregon) Colorway Billige Nike Sko er temmelig gunstig, og jeg kan godt lide anvendelsen af denne fjergrafik på mellemsålen. Det er også en ren sneaker.Andres: (Nike Kobe A.D. Oregon) Bortset fra at være en fan af sorte / gule sneakers, er Kobe A.D. det par med Hvide Nike Sko Dame den mindst mulige skole branding.
Jeg er ikke fan af nogen af disse skoler, så Kobe A.D. er mit valg, fordi Oregon-logoerne næppe er synlige. Åh ja, og disse fjergrafik på mellemsålen er et dejligt touch.Nyheder Juan: (Nike KD 9 Texas) Meget ren farve. Lidt høj vedligeholdelse, men tandkødet er bundet!Jeg bliver ikke betyder. Jeg tager enten flerfarvet farve på Nike Flyknit Racer. Jeg kender kun 2.0, der blev frigivet i 2015, men 1.0'erne lige så dope. Alle elsker komforten, udseendet og Hvide Nike Sko følelsen af Flyknit Racers, og jeg ville ønske, at
Vi kommer ind i den olympiske ånd med denne udgave af Buy, Pass, Vent, mens flere prominente par, der fejrer sommerlegene, falder eller allerede er faldet i denne weekend. Der er et par tunge hiters, der kommer hen på hylderne, inklusive en ny (men rigtig gammel, faktisk) farvevej i Air Jordan 7, et kærlighedsbrev til sidste gang OL blev afholdt her i Amerika og begyndelsen på Nike's Unlimited-kampagne at falde sammen med spilene.
Nyheder Juan: (PASS) Jeg kan godt lide Nike KD 9. Det gør jeg virkelig. Jeg venter bare på en rigtig god colorway til at falde. Jeg føler ikke rigtig Volt-accenter på sneakers i øjeblikket, hvorfor jeg ikke ser mig selv hente et par. Jeg ser virkelig frem til, at andre farve frigives. Jeg har en god følelse af, at KD 9 kommer med dejlige farveveje i år.Black Friday er godt i Nike Sko Air Max gang, og folk overfylder indkøbscentre og kæde butikker over hele landet for at finde de bedste tilbud.
hvad med frigivelsen af Under Armour Curry Two Back To Back MVP Pack og Under Armour Curry 2.5 Dub Nation. Disse spark falder stadig og vil stadig få masser af opmærksomhed (forventer at se disse Back to Back MVP-pakker på eBay og Kixify, så snart de sendes), men de deler rampelyset med et par flere udgivelser, som vi dækker i denne weekend 'udgave af Buy, Pass, Wait.Det er Yeezy igen, så det betyder, at alle får helvede ud af vejen .